Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

90 728

Discover the best assets for game making. Resourcesフォルダを使わない方が良い理由については 公式リファレンス に次のような記載があります.


U35u4tw3y3f53m

In Unity you usually dont use path names to access assets instead you expose a reference to an asset by declaring a member-variable and then assign it in the inspector.

Unity resources 使わない. IOS はアプリインストール後のサイズが減ったり Android は起動時間が短く. Unity の Resources フォルダは使わないほうがいい. Resourcesを使わない方が良い理由は大きく分けて以下の3つです メモリ管理が大変になる 理由の記載はないのですがおそらくResourcesフォルダは簡単にロード出来る反面故に.

Multiple Resources folders may exist and when loading objects each will be examined.

Resources フォルダーはしばしば Unity プロジェクトで発生する各種問題の原因となる場所です. Unity の Resources フォルダは使わないほうがいい.

Choose from our massive catalog of 2D 3D models SDKs templates and tools to speed up your game development process. AudioClip clip AudioClipResourcesLoad clipName.

Unity の Resources フォルダは使わないほうがいい.


3iw1q72bcmpfzm


Bikrxgb0fiecfm


4x56fnmrywmiym


Pzsgwxd0mb7xcm


Perk1wk8m6xujm


Ipl2zq9cszqb7m


Lwashvoqj8hckm


X98qtot C6d0tm


Db9osbcxtovfnm


3m7xraghycrqqm


Onmyocbwipfbnm


Etn9jjnw0nvl1m


Posting Komentar untuk " "